Jump to content

lordkarma88

Members
  • Content count

    46
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

11 Good

About lordkarma88

  • Rank
    I'm Calvin!

Contact

  • Gender
    Male
  • Map Location
    Bertram TX
  • Occupation
    Diesel mech

My Z Cars

  • Zcars Owned
    Z fanatic but no car right now

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. lordkarma88

    1976 280Z Restoration Project

    Though I do wonder, that seems like a mighty big amount of work... Why not just get another hatch? Are they that hard to find?
  2. lordkarma88

    1976 280Z Restoration Project

    Haha, *grabs popcorn* nice discussion going on! As Wheee! said, to each their own style. Calling someone "plain dumb" may not be the best way to get your ideas across... Also, while you may seem to be able to afford a few Zs, I'm not sure all of us can! Once I get my Z, I want to make it as perfect as I can, but it'll still be a daily driver...
  3. lordkarma88

    Perfectly legal pot

    You gonna smoke pot ? [emoji848] Sent from my OP 3T using Classic Zcar Club mobile
  4. Haha, good one. Sent from my OP 3T using Classic Zcar Club mobile
  5. lordkarma88

    1978 280z near Houston

    It does have a viper alarm, that's nice. Getting a Z that already has one is a good find, cuz iirc they're about 1k to install. I don't want my car getting stolen, so I don't mind spending 1k on a viper alarm. Sure helps if it's already there. Sent from my OP 3T using Classic Zcar Club mobile
  6. lordkarma88

    1970 240Z in SD. Surprised if this lasts one day.

    Hah! I wish! It seems to have ended yesterday, I would have already shared it here lol. Way too much rain in Central Texas to do anything right now! Just tending to the chickens and fixing up holes in the house... Sadly no generous soul showed up with 12k... Maybe next time?
  7. lordkarma88

    Datsun-240z Vs Fairlady-z432

    Z car all the way! Love it's bodystyle, the front end, the rear... Given the choice, I would always choose the Z (which is why I'm in this forum and not in a Ferrari one, like most of us ). I've never really liked Ferrari anyway. I guess I have a bit of bias.
  8. lordkarma88

    Duffy's 1/71 Series 1 240z build

    Nice and tidy. I wish everyone did work like that! Great job.
  9. lordkarma88

    1970 240Z in SD. Surprised if this lasts one day.

    Damn, that eBay 240z is in Wichita falls, pretty close to me! Anybody got 12k to donate to a good cause? Sent from my OP 3T using Classic Zcar Club mobile
  10. lordkarma88

    Best place to find a Z?

    Haha, I said I'm not actively looking for one but thanks anyway Sent from my OP 3T using Classic Zcar Club mobile
  11. lordkarma88

    1970 240Z in SD. Surprised if this lasts one day.

    Haha, saw it this morning at 22k and thought it was pretty damn nice, then when I clicked the first link noticed it's now 32k. That's quite a jump! Sent from my OP 3T using Classic Zcar Club mobile
  12. lordkarma88

    Datsun-240z Vs Fairlady-z432

    Right hand drive... That's something on my bucket list. Would be amazing if it were a Z [emoji7] Sent from my OP 3T using Classic Zcar Club mobile
  13. lordkarma88

    HLS30-00304 Up For Auction on eBay

    Whoever the owner is, he should keep it for at least a few more years... He may get 40k today, but in 10 years oh boy probably 100k... Cuz it's a low number, and in pretty damn good shape Sent from my OP 3T using Classic Zcar Club mobile
  14. lordkarma88

    Restoration of my 72 240Z

    Wouldn't notice it if I weren't looking, at least not from that point of view. Nice job Sent from my OP 3T using Classic Zcar Club mobile
  15. lordkarma88

    Datsun-240z Vs Fairlady-z432

    Well you don't have school shootings and Islamic terrorism, I'd rather pay high taxes than have to deal with those... Not that I think higher taxes help, Japan just has different morals Sorry for the politics idk if that's taboo here [emoji56] Sent from my OP 3T using Classic Zcar Club mobile
×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.